Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Lema H$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Lema H. V. Corporate social responsibility at emerging market: ukrainian dimension [Електронний ресурс] / H. V. Lema, I. B. Oleksiv, V. Yu. Kharchuk, T. Yu. Lisovych // Management and entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2019. - Vol. 1, numb. 2. - С. 33-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/meu_2019_1_2_6 На сьогодні значна кількість підприємств обирають курс розвитку своєї діяльності шляхом залучення широкого кола стейхолдерів. В такому випадку, стратегія розвитку підприємства часто побудована шляхом прийняття принципів CSR. CSR вітчизняних підприємств є важливим проявом взаємодії соціальних та економічних відносин. Серед українських підприємств дедалі популярнішим є оприлюднення нефінансового звіту про CSR. Такий звіт надає можливість ознайомитися стейкхолдерам про взаємодію підприємства з соціальними заходами. Одним із недоліків формування звіту про корпоративно-соціальну відповідальність (КСВ) підприємства є відсутність чіткої структури. Окрім того, на сьогодні відсутні чіткі показники чи положення з оцінювання КСВ підприємства. Таким чином, більшість підприємств складають звіти у довільній формі. Відповідно існують і ускладнення в аналізуванні соціальних звітів, оскільки вони не є обов'язковими. Отже, важливим завданням в процесі дослідження КСВ вітчизняних підприємств є формування методичних рекомендацій, які міститимуть критерії, показники та особливості оцінювання. Аналізування корпоративно-соціальних звітів (КСЗ) вітчизняних і закордонних підприємств, які працюють на ринку України надає можливість виділити основні категорії CSR: ринок, робоче місце, навколишнє середовище та комунікації. Відповідно, кожна з категорій включає характеристики за якими є можливість порівняння соціальних звітів вище вказаних підприємств, а відтак і оприлюднення висновків про ефективність формування CSR. Перевагами участі підприємств у соціальній відповідальності є можливість розширення ринків збуту, можливість економії витрат при використанні у виробництві екологічного устаткування, забезпечення належних робочих місць тощо. Таким чином, формування КСЗ у цілому виступають цінним ресурсом при дослідженні діяльності підприємства та його взаємодії з суспільством.
|
|
|