Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Lema H$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Lema H. V. 
Corporate social responsibility at emerging market: ukrainian dimension [Електронний ресурс] / H. V. Lema, I. B. Oleksiv, V. Yu. Kharchuk, T. Yu. Lisovych // Management and entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2019. - Vol. 1, numb. 2. - С. 33-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/meu_2019_1_2_6
На сьогодні значна кількість підприємств обирають курс розвитку своєї діяльності шляхом залучення широкого кола стейхолдерів. В такому випадку, стратегія розвитку підприємства часто побудована шляхом прийняття принципів CSR. CSR вітчизняних підприємств є важливим проявом взаємодії соціальних та економічних відносин. Серед українських підприємств дедалі популярнішим є оприлюднення нефінансового звіту про CSR. Такий звіт надає можливість ознайомитися стейкхолдерам про взаємодію підприємства з соціальними заходами. Одним із недоліків формування звіту про корпоративно-соціальну відповідальність (КСВ) підприємства є відсутність чіткої структури. Окрім того, на сьогодні відсутні чіткі показники чи положення з оцінювання КСВ підприємства. Таким чином, більшість підприємств складають звіти у довільній формі. Відповідно існують і ускладнення в аналізуванні соціальних звітів, оскільки вони не є обов'язковими. Отже, важливим завданням в процесі дослідження КСВ вітчизняних підприємств є формування методичних рекомендацій, які міститимуть критерії, показники та особливості оцінювання. Аналізування корпоративно-соціальних звітів (КСЗ) вітчизняних і закордонних підприємств, які працюють на ринку України надає можливість виділити основні категорії CSR: ринок, робоче місце, навколишнє середовище та комунікації. Відповідно, кожна з категорій включає характеристики за якими є можливість порівняння соціальних звітів вище вказаних підприємств, а відтак і оприлюднення висновків про ефективність формування CSR. Перевагами участі підприємств у соціальній відповідальності є можливість розширення ринків збуту, можливість економії витрат при використанні у виробництві екологічного устаткування, забезпечення належних робочих місць тощо. Таким чином, формування КСЗ у цілому виступають цінним ресурсом при дослідженні діяльності підприємства та його взаємодії з суспільством.
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.516 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського